Nem sikertörténet az Erste Bank új online rendszere

ERSTEAkadozik az Erste Bank online felületeinek elérése, az új, George elnevezésű digitális rendszer indulása miatti fokozott érdeklődés átmeneti lassulást vagy belépési problémát okoz a George Appon, az Erste MobilBankon, a lakossági és vállalati NetBankon – közölte a bank a honlapján. Azt írták, hogy nagy erőkkel dolgoznak a javításon. A banknál hétfőtől működik az új, George elnevezésű, digitális megoldás, amely a jelenlegi netbankot és mobilbankot váltja le. A bank azt közölte: másfél nap alatt az Erste több mint 300 ezer MobilBank felhasználójából mintegy 250 ezer váltott George-ra, és közel százezren be is léptek már. A nagy érdeklődés átmeneti túlterhelést okozott, a rendszerek teljesítmény-optimalizálása zajlik, ami néha – egyre ritkábban – lassulást eredményezhet – írták.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Vodafone szorosan együttműködik

sze febr 10 , 2021
A Vodafone Magyarország kiemelt figyelmet fordít a hálózatfejlesztési munkálatokra, és mindent megtesznek, hogy az ügyfeleik zavartalanul kapcsolatban maradhassanak szeretteikkel, dolgozhassanak, tanulhassanak. Folyamatosan figyelik a hazai járványhelyzet változásait és a kormánnyal szorosan együttműködve alakítják ki az intézkedéseket a lakosság és a cégek hatékony támogatásához a koronavírus jelenlegi szakaszában is. A cég […]