A felhasználók 17 százaléka napi rendszerességgel tartja itt a kapcsolatot barátaival, 13 százaléka családjával, tíz százalékuk pedig szórakozásra használja az oldalt. A munkakeresés nem napi és heti szintű elfoglaltság itt: a válaszadók négy százaléka teszi csak minden nap, 12 százaléka hetente, húsz százaléka legfeljebb havonta. A regisztráltak 61 százaléka még sosem keresett munkát itt. Üzleti kapcsolattartásra még ennél is kevesebben alkalmazzák ezeket az oldalakat: a közösségi oldalak tagjainak 63 százaléka soha nem ilyen felületen beszél üzleti partnereivel. Kiderült az is: az emberek a közösségi oldalakon nem foglalkoznak politikával; tízből hét válaszadó soha nem nyilvánul meg közéleti kérdésekben. Az előfeltevéssel szemben nem olyan gyakori a hazai Facebook-felhasználók körében az, hogy valakit vagy valamit kövessenek az oldalon: a 75 százalék senkit, semmit nem követ — írja az MTI.