Nem lehet letaszítani trónról az Apple-t

1

Apple MacIntoshImmár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.

A száz vállalatot rangsoroló “Best Global Brands” globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál. A tavalyi harmadik helyről a másodikra ugrott az Amazon, amelynek márkaértéke hatvan százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke egy százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent. A tavaly hatodik Samsung az ötödik lett, márkaértéke két százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett. A százas listára először került fel az Instagram (19. helyezéssel, 26,1 milliárd dolláros márkaértékkel), a YouTube (30. hely, 17,3 milliárd dollár) és a Zoom (100. hely, 4,48 milliárd dollár). A százas listán a Spotify lépett előre a legnagyobbat, a tavalyi 92. helyről a 70-ikre, márkaértéke 52 százalékkal, 8,4 milliárd dollárra nőtt. A második legnagyobb kiugrást a Netflix érte el, a lista 41. helyére került a tavalyi 65-ről, márkaértéke 41 százalékkal, 12,67 milliárd dollárra emelkedett.

One thought on “Nem lehet letaszítani trónról az Apple-t

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Vodafone Magyarország megcsinálta az ország első 5G koncertjét

csü okt 22 , 2020
 A Vodafone Magyarország megcsinálta az ország első 5G koncertjét a Vodafone Digitális Díj gálán, ahol az Irie Maffia énekesnőjét, Senát és a zenekar gitárosát, Szekér Ádámot kötötték össze 5G kapcsolaton keresztül Budapest két távoli pontjáról, akik így teljes harmóniában, valós idejű szinkronban zenélhettek egymással. Sena az V. kerületi Gerbeaud […]
Vodafone

Friss, ropogós