Nem csak magyar, nemzeti is: első döntőjéhez érkezett az e-sport bajnokság

Eddig háromezren vettek részt a járványhelyzet miatt teljes mértékben online megrendezett, 15 millió forint összdíjazású idei K&H magyar nemzeti e-sport bajnokságon, amely a hétvégén a legnépszerűbb játék, a League of Legends (LoL) rájátszásával és döntőjével folytatódik.

Biró “Drang” Balázs György, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) elnöke elmondta, hogy ez a versenyzői létszám még tovább növekedhet, hiszen a bajnokság összesen hét játékból áll, és a többiben egészen június végéig tartanak majd a döntők. Hozzátette: az már most látszik, hogy a versenyek iránti nézői érdeklődés 10-15 százalékkal emelkedett a tavalyihoz képest. Biró elmondta, hogy a 2020-as bajnokságban hét játékban – League of Legends (LoL), Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), Rainbow Six Siege (R6S), PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) és Hearthstone, FIFA 20 és autószimulátor e-sportban – mérhetik össze tudásukat az e-sportolók. “A rájátszás és a döntők április és július között zajlanak, a mérkőzéseket folyamatosan nyomon lehet követni az online közvetítéseken keresztül. Az idei bajnokság azonban a kibővült játékok mellett még egy újdonsággal szolgál, ugyanis a LoL-verseny része lett a dél-kelet európai nemzetközi bajnokságnak, az Esports Balkan League-nek. Így a magyar bajnok nemzetközi téren is folytathatja a küzdelmeket” – tájékoztatott Biró.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SAP: csodásan indult az év

vas ápr 26 , 2020
Jelentős nyereséget termelt Európa legnagyobb szoftvergyártó vállalata, a német SAP az első negyedévben. A társaság 6 milliárd 521 millió euró bevételt ért el január-márciusban, hét százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Működési eredménye 1 milliárd 210 millió eurót tett ki, szemben az egy évvel korábbi 136 millió eurós veszteséggel. A […]
SAP