Körülményes honlapnavigáció, döcögős tranzakciók, láthatatlan webes csapdák és szakemberhiány – ezek a legjellemzőbb akadályok az online és mobil fogyasztói kapcsolatok építésének útjában. Az IBM Tealeaf és az Econsultancy 2013-as globális felmérése a mobil eszközök dominanciáját mutatja: a megkérdezettek csaknem 42 százaléka úgy véli, üzleti céljaik eléréséhez nélkülözhetetlen a mobil, 32 százalék szerint pedig kifejezetten fontos technológiáról van szó. Ezzel összhangban csaknem háromnegyedük tervezi, hogy a következő évben a korábbinál több pénzt fektet mobil fejlesztésekbe. Az ilyen fejlesztések persze feltételezik a vásárlói atittűd ismeretét és az online fogyasztási szokások változásainak követését. A megkérdezett szakértők 60 százaléka szerint a vásárlók többsége mobil eszközét inkább csak tájékozódásra használja, a vásárlást később az interneten bonyolítja. 44 százalékuk szerint a vevők a mobilos böngészést követően gyakran offline, tehát az üzletben veszik meg a kiszemelt terméket, 17 százalékuk szerint sok vásárló a boltban is használja okostelefonját vagy tabletjét, amikor az áruk között válogat.
És még ez is...
-
2014. május 2.
EB: nem áll mindenek felett a UPC
-
2018. február 22.
Üzleti intelligencia szolgáltatásokat nyújtó cégbe fektet a PortfoLion
-
2013. október 25.
Gyengécske negyedévet zárt az Ericsson
-
2016. november 30.
A magyar internetezők hatoda az Egyesült Államokból vásárol
-
2013. április 25.
Kis lépés az evopronak, de óriási ugrás Magyarországnak