Nehéz még mobillal vásárolni

mobil-shoppingxKörülményes honlapnavigáció, döcögős tranzakciók, láthatatlan webes csapdák és szakemberhiány – ezek a legjellemzőbb akadályok az online és mobil fogyasztói kapcsolatok építésének útjában. Az IBM Tealeaf és az Econsultancy 2013-as globális felmérése a mobil eszközök dominanciáját mutatja: a megkérdezettek csaknem 42 százaléka úgy véli, üzleti céljaik eléréséhez nélkülözhetetlen a mobil, 32 százalék szerint pedig kifejezetten fontos technológiáról van szó. Ezzel összhangban csaknem háromnegyedük tervezi, hogy a következő évben a korábbinál több pénzt fektet mobil fejlesztésekbe. Az ilyen fejlesztések persze feltételezik a vásárlói atittűd ismeretét és az online fogyasztási szokások változásainak követését. A megkérdezett szakértők 60 százaléka szerint a vásárlók többsége mobil eszközét inkább csak tájékozódásra használja, a vásárlást később az interneten bonyolítja. 44 százalékuk szerint a vevők a mobilos böngészést követően gyakran offline, tehát az üzletben veszik meg a kiszemelt terméket, 17 százalékuk szerint sok vásárló a boltban is használja okostelefonját vagy tabletjét, amikor az áruk között válogat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kiszáll a BTel-ből az Elastoffice

hét febr 24 , 2014
A Business Telecom Nyrt. (BTel) egyik tulajdonosa, az innovatív informatikai megoldásokkal foglalkozó, svájci székhelyű Elastoffice AG. felmondta a stratégiai együttműködést a BTel-lel és eladja a cégben meglévő részvényeit. A döntést a gazdálkodási problémák, “az értékteremtő képesség korlátai“, valamint az új üzleti megoldások iránti elkötelezettség hiányával indokolta az Elastoffice-t képviselő Illés […]

Friss, ropogós