2014. január 13. óta Szávuly Krisztián tölti be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál. Az új vezető elsősorban a hazai applikáció fejlesztőket kívánja megszólítani megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak. Szávuly több mint 10 éves vezetői munkatapasztalattal rendelkezik értékesítési stratégiák kialakítása, marketing, online- és tartalommarketing területén, amelyet multikulturális munkakörnyezetben, az UPC Magyarországnál, a Magyar Telekomnál és a Sanománál szerzett meg. A Microsoft DPE csapatának tagjaként a Microsoft platformok penetrációjának növelése lesz a legfontosabb feladata az it-szakemberek, egyetemi hallgatók, startup-ok, a független szoftverfejlesztők és forgalmazók körében, egyben ezek elvárásait is közvetíti majd a Microsoft menedzsmentje és fejlesztői felé.
És még ez is...
-
2018. július 11.
Ariba üzletágat indít az SAP
-
2015. március 17.
Balázs András Széchenyi-díjat kapott
-
2016. január 14.
Az Y generáció a digitális munkahelyet választja
-
2018. április 21.
Új marketing igazgató az eMAG.hu-nál
-
2016. december 15.
Krisztin Tibor: a számítógépek egyre nagyobb szerepet kapnak a matematikában