Négyezer G4 mobilt osztogat el az LG, de nem Magyarországon

LG-mobiltelefonAz LG Electronics (LG) eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban négyezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong.

A résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon. A kiválasztottaknak harminc napjuk van, hogy teszteljék az LG G4-t – például a személyre szabott kezelőfelületet, a komoly teljesítményű kamerát, a kijelzőt vagy például a dizájnt. A tesztelők ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.