Napközben dolgozunk, reggel és este vásárolunk

e-kereskedelemMagyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, ami keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt. A fogyasztói szokások változásával az elérhető logisztikai, fizetési megoldások szerepe egyre nagyobb hangsúlyt kap a jövőben, miközben a marketing eszközök alkalmazására is kiemelt figyelmet fordítanak a hazai e-kereskedők. Fizetés tekintetében a vásárlók döntő többsége még mindig a készpénz alapú, utánvétes átvételt részesíti előnyben. Az online fizetési megoldások használata még kevésbé elterjedt a hazai internetes vásárlók körében, azonban e megoldások szerepe és fontossága a jövőre nézve rendkívül meghatározó — derül ki egy friss felmérésből.

A napon belüli online rendelések leadására csak kismértékben van hatással az ügyfélszolgálat elérhetősége, sokkal inkább a napi teendőinkez igazodva szeretünk vásárolni. A webáruházakban leadott rendelések száma jellemzően reggel 8 és 10 óra, valamint 18 és 20 óra közötti időszakban csúcsosodik ki.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Így védheted a csemetéd: ésszel válassz jelszót

hét nov 2 , 2015
Folytatódnak a Kaspersky Lab kutatójának, Katyerina Kocsetkova biztonsági tippjei, amelyekkel kivédheti, hogy ön vagy gyermeke az online támadások áldozatává váljon. A jelszavak a leggyengébb láncszemek a legtöbb otthoni felhasználó számára. Sokan megbízhatatlan kombinációkat választanak, mint az ‘12345’ vagy a ‘qwerty’, valamint .doc fájlokban tárolják azokat egy merevlemezen és megosztják a barátaikkal chatelés közben. […]

Friss, ropogós