A SYNERGON Rendszerintegrátor Kft. többéves fejlesztés eredményeképpen – a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) vezetésével és szakmai támogatása mellett – sikeresen zárta az elmúlt hónapokban zajló, a rendszer hibamentes használatát célzó átadás-átvételi folyamatot. A procedúra során az egyetem több döntéshozó testülete – többek között az egyetemi szenátus is – támogatta a rendszer átvételét. A megállapodás aláírására a Műegyetem rektrori hivatalában 2012. július 31-én ünnepélyes keretek között került sor. A több modulból álló „Műegyetemi Gazdálkodási Rendszer” (MGR), révén az oktatási intézmény professzionálisan, költséghatékonyan és könnyen áttekinthetően tudja tervezni, irányítani és monitorozni gazdálkodását. Az MGR teljes mértékben az egyetem igényeire szabva szolgálja ki a kötelező – a felügyeleti szervek és a fenntartó részére nyújtandó – adatszolgáltatási folyamatokat, és egyúttal komplex módon felügyeli a pályázati rendszereket is. Az átadás-átvétel alkalmával a BME és a SYNERGON vezetői megállapodtak a rendszerhez kapcsolódó további feladatok ellátásának menetrendjéről is. Ennek értelmében a SYNERGON további olyan fejlesztéseket hajt végre a rendszeren, amelyek az egyetem számára a már átadott modulokhoz hasonlóan az átlátható és jó gazdálkodást szolgálják.