Nagyon megy a Bónusz Brigádnak

A Bónusz Brigád közösségi vásárló oldal nyilvános számlálója, amely a vásárlóknak megspórolt összeget mutatja február elején átlépte a kétmilliárd forintot. Ez azt jelenti, hogy 2010 szeptembere óta a vásárlók ennyivel kevesebbért juthattak hozzá számukra fontos termékekhez, szolgáltatásokhoz. Míg az első milliárd megtakarítása 12 hónapot vett igénybe, addig a második milliárdot már sokkal rövidebb idő, mindössze négy hónap alatt sikerült a szolgáltatások és termékek árából lealkudni. Az átlagosan 50-60 százalékos kedvezményt biztosító közösségi vásárlóoldal magyarországi piaci forgalma  közel hárommilliárd forintot tett ki 2011-ben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ingyen dolgoznak az akadémikusok

hét febr 13 , 2012
A KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének végzősei – akik egyébként gyakorló marketing szakemberek -, több olyan intézmény online kommunikációs stratégiáját is kidolgozzák vizsgamunkaként, amelyek saját forrásból nehezen teremtenék meg a profi online jelenlét feltételeit. Az Akadémia emellett a március 2-án induló NET-WORKS évfolyamba három civil ösztöndíjas helyet is meghirdetett, ezzel támogatva […]

Friss, ropogós