A Bónusz Brigád közösségi vásárló oldal nyilvános számlálója, amely a vásárlóknak megspórolt összeget mutatja február elején átlépte a kétmilliárd forintot. Ez azt jelenti, hogy 2010 szeptembere óta a vásárlók ennyivel kevesebbért juthattak hozzá számukra fontos termékekhez, szolgáltatásokhoz. Míg az első milliárd megtakarítása 12 hónapot vett igénybe, addig a második milliárdot már sokkal rövidebb idő, mindössze négy hónap alatt sikerült a szolgáltatások és termékek árából lealkudni. Az átlagosan 50-60 százalékos kedvezményt biztosító közösségi vásárlóoldal magyarországi piaci forgalma közel hárommilliárd forintot tett ki 2011-ben.
Next Post
Ingyen dolgoznak az akadémikusok
hét febr 13 , 2012
A KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének végzősei – akik egyébként gyakorló marketing szakemberek -, több olyan intézmény online kommunikációs stratégiáját is kidolgozzák vizsgamunkaként, amelyek saját forrásból nehezen teremtenék meg a profi online jelenlét feltételeit. Az Akadémia emellett a március 2-án induló NET-WORKS évfolyamba három civil ösztöndíjas helyet is meghirdetett, ezzel támogatva […]

És még ez is...
-
2013. május 15.
Minél drágább egy médiatermék, annál rosszabb
-
2018. december 11.
Allyos: vásárolj okosba
-
2012. június 19.
A „Z-generáció” számítógépen hallgat zenét
-
2013. augusztus 29.
Nyakunkon a Jedlik-terv
-
2014. szeptember 2.
Bubutum: egyre többen válnak a Facebook miatt?
-
2013. december 23.
A dinamótól Harry Potterig: tizenegy díjazott