Nagyon beindult az online kereskedelem

 

A gazdaság kevés területén látni olyan mértékű növekedést, mint amit az internetes kereskedelem produkált 2011-ben – derül ki a GKIeNETT-Mobile: „Jelentés az internetgazdaságról” májusban közzétett kutatásából. Az internetes vásárlás előnyei mellett a kedvezőtlen gazdasági környezet a lakosságot árérzékenyebbé teszi, és ez is kedvezően hat az internetes vásárlásra. A teljes magyarországi kiskereskedelem 2,4 százaléka már online történt tavaly.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nem érdeklődünk magunk után

csü máj 24 , 2012
Az emberek rákeresnek a Google-ban az orvosukra, a munkaadók a jelentkezőikre, randi előtt így is igyekszünk ellenőrizni partnerünk paramétereit, ám ha saját magunkról van szó, csupán 42 százalék százaléknyian néznek utána a Google-ban a saját nevüknek, pedig hihetetlen tanulságokat tartogat az online énünk. Magyarországon ennél is rosszabb a helyzet, csak […]

Friss, ropogós