mínuszos.hu

Nagy vonzerő a kényelem és az olcsóság

karacsonyAz eMAG webáruház saját felhasználói körében 2014 novemberében végzett felmérése szerint az idei karácsonyi slágertermékek többek között a számítástechnikai eszközök, a ruházati termékek, valamint a könyvek lesznek. A webáruház a közel húszezer kitöltő válaszai alapján arra kereste a választ, hogy ebben az évben ki mit szeretne kapni, illetve venni karácsonyra, valamint mennyit költünk karácsonyi ajándékokra.

A felmérésében a válaszadók közel 34 százaléka jelölte meg a kényelmet, több mint 25 százalék pedig az árat, mint az online vásárlás legnagyobb előnyét. A nemek szerinti bontást figyelembe véve a férfiak jellemzően az árak miatt vásárolnak interneten keresztül (29,5 százalék), míg a nők számára a kényelem (37,9 százalék) és az idő (17,3 százalék) a legfontosabb. A harmadik leggyakoribb válasz a kínálat volt, mely a válaszadók több mint 16 százaléka szerint a webes vásárlás fő előnye.

Exit mobile version