Nagy siker a Hol van Klaus?

A való világba ülteti át az internetes veszélyeket az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által terjesztett frappáns reklámfilm. Már 18 ezer megtekintésnél jár annak az internet tudatos használatára felhívó német reklámfilmnek a hazai verziója, amely érzékletes módon hívja fel a szülők figyelmét arra, hogy a gyerekeket az online térben ugyanúgy meg kell védeni a veszélyektől, ahogyan azt a való életben tennénk. A Wo ist Klaus? – Hol van Klaus? társadalmi célú hirdetés magyar változatát a klicksafe.de engedélyével az NMHH készítette el, amelynek kapcsán a szervezet 7+1 hasznos internetes tudnivalóra hívja fel a figyelmet. A Hol van Klaus? reklámfilmmel az NMHH célja, hogy frappánsan tudatosítsa a szülőkben az internetes veszélyeket, az ellenük való védekezés fontosságát. A kisfilmben egy anyuka többek között egy motoros bandát és egy lövöldöző robotot is beenged fiához a lakásba, holott egészen biztos, hogy ezt a valóságban nem tenné meg (Mondjuk ez utóbbinak egyelőre elég kicsi az esélye az életben. A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kulka, Eszenyi és Alföldi adja el a jegyeket

pén jún 12 , 2015
ShareTweetPinShareImádjuk a zenés darabokat, színházba ritkán járunk egyedül, előadást pedig elsősorban témája és a benne szereplő színészek alapján választunk, derül ki a Ma este Színház! „last minute” jegyvásárlási portál és a Simple felméréséből. A rendszeresen színházba járók között a válaszok alapján magas a jól keresők, az ötven fölöttiek és a diplomások […]

És még ez is...