mínuszos.hu

Nagy az öröm a Crane Kft.-nél

Huszics-GyorgyMásodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a Crane International Gazdasági és Kommunikációs Tanácsadó Kft., amely négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett crm-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A magyar társaság a szerződést a General Motors európai központjával kötötte. A Crane 2011 óta dolgozik az autóipari társaságnak, az eredeti megbízás az Opel crm-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban – a közép-kelet-európai régió mellett a teljes Baltikumban és Finnországban – dolgozik az autómárkának. Az évek során a Crane feladatköre kibővült a kialakított crm-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával.

„A megbízás egyik legizgalmasabb része az adatbázis elemzésére épülő stratégiai tanácsadás, amellyel például optimalizálni tudjuk az e-mail marketing kampányok hatékonyságát. Amellett, hogy külön kreatív tartalmat gyártunk a nőknek és a férfiaknak, vagy hogy jól észlelhető call-to-action funkciókat építünk a hírlevelekbe, akár mikroszegmensek megkeresésére is adunk javaslatokat” – mondta el Huszics György, a Crane ügyvezető igazgatója.

Exit mobile version