Pereszlényi Zoltán, a társaság ügyfél és csatorna kapcsolatmenedzsment igazgatója a változások kapcsán elmondta: „Az újabb és újabb technológiák elterjedése megváltoztatja ügyfeleink tájékozódással, ügyintézéssel kapcsolatos elvárásait, szokásait is. Stratégiai célként tűztük ki az e-transzformációt, amely új rendszerek, új folyamatok révén biztosítja, hogy magas színvonalon, gyorsan és hatékonyan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket új elvárásaik mentén is. Úgy gondolom, hogy ismét egy nagy lépést tettünk ebben az irányban a honlapunk, a Telekom fiók és a Telekom alkalmazás megújításával.”
Leglényegesebb változások
• Drasztikusan egyszerűsödő menüstruktúra és könnyebb navigáció.
• A legkeresettebb funkciók egy helyen.
• Bejelentkezés egy helyen.
• Mobil előfizetőként még többet nyújt az online ügyfélszolgálat.
• Mobilra optimalizált oldalak.