Na ugye! Utólag is igazolódott, hogy van igény a Vodafone Familyra

mezga-csaladA Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatásainak fejlesztésekor – az egyének igényei mellett – a családokra is kiemelten fókuszál, nyilatkozta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország lakossági szegmensének marketing igazgatója egy, a családok kommunikációs szokásairól tartott beszélgetésen. Mint elmondta, a Vodafone által a közelmúltban elvégzett felmérés szerint egyértelmű igény van az olyan, az egész család igényeinek megfelelő szolgáltatásokra, mint a közelmúltban bevezetett Vodafone Family. A felmérés többek között rámutatott arra, hogy a családok igényei számos területen jelentősen különböznek az egyénekétől.

A kutatás ugyanakkor azt is megmutatta, hogy a családok egyre nagyobb hányada használja a mobilkommunikációs eszközöket a mindennapos családon belüli kapcsolattartásra, és arra is, hogy a családok mobil- és internethasználattal kapcsolatos szokásainak kialakítása során kulcsszerep hárul az anyákra. A Vodafone kutatása megerősítette, hogy a családok számára kiemelten fontos szempont, hogy a szülők és a gyermekek mindig elérjék egymást, beleértve azt is, hogy a gyerekek bármikor fel tudják hívni szüleiket. Ugyanakkor a szülők számára nagyon fontos, hogy kontrollálni tudják a költségeket, és biztosak lehessenek abban is, hogy a gyerekek soha nem kerülnek olyan helyzetbe, hogy ne tudják szüleiket hívni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megérkezett Magyarországra az új PocketBook Sense

csü nov 26 , 2015
Fényviszonyokhoz igazodva automatikusan állítja be a szemnek legideálisabb háttérvilágítást a mindössze 155 gramm tömegű E Ink olvasó. Az új PocketBook Sense képernyőjének a szegélye a szokásosnál is vékonyabb, a lapozógombok pedig az olvasó hátulján kaptak helyet, aminek köszönhetően egykezes használat közben is kényelmes a lapozás. A 15×11 centiméteres e-olvasó igazi […]

Friss, ropogós