„Ez feketén-fehéren benne lesz a Twitter Blue-előfizetés feltételeiben” – közölte a dél-afrikai származású üzletember. Apple telefonokon bizonyos országokban múlt szombat óta elérhető a nyolcdolláros előfizetés, amely Musk ígérete szerint kevesebb reklámot és előrébb sorolást is jelent az algoritmusban, amely a felhasználók falát állítja össze. Musk vasárnap azt is tudatta, hogy a Twitter küldetése az, hogy a legpontosabb információk forrása legyen.
A „szólásszabadság bajnoka” a múlt héten vette meg a közösségi oldalt 44 milliárd dollárért, majd nem sokkal később több ezer embert bocsátottak el a cégtől. Vasárnap azonban kiderült, hogy több embert “tévedésből” küldtek el, vagy hogy tudásukra és tapasztalatukra szükség van a Musk által bejelentett funkciók megvalósításához: ezért több tucatnyi ember kapott levelet arról, hogy a vállalat szeretné, ha mégis visszatérne a Twitterhez.