Mobilfizetési analfabéta a magyar

mobilMagyarországon alig pár éve jelentek meg az első okostelefonra fejlesztett mobilvásárlási és mobilfizetési lehetőségek, ám a magyar lakosság továbbra sem használja ezeket. A legrutinosabbnak és az újdonságok iránt fogékonyabbnak számító online vásárlói közönségnek is csupán alig nyolc százaléka próbálta ki a bankok, vagy a mobilszolgáltatók mobilfizetési alkalmazásait. Ráadásul, a kipróbálók több mint hetven százaléka többet nem is használta a hazai mobilfizetési megoldásokat – derül ki a FinTech Group és a GKI Digital közös kutatásából.

2014 óta tíz magyar fejlesztésű mobilfizetési alkalmazás érhető el Magyarországon , ám a legtöbbet letöltött iCsekk és Simple alkalmazásokat is az okostelefon felhasználók csupán alig négy százaléka próbálta ki. Az iCsekk és a Simple alkalmazásokat közel 100-200 ezer okostelefon felhasználó töltötte le Android és iOS platformokra, míg a legmagasabb értékelést az Axa MobilosOKÉ, a Buxa és a Barion fizetési alkalmazásai kapták – a Google Play statisztikái szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyesíti erejét s Nomura és a Xerox

pén jan 22 , 2016
A japán it-tanácsadó-és szolgáltató vállalat, a Nomura Research Institute (NRI) és a Xerox amerikai kutatóközpontja, a PARC számos korábbi, közös projekt megvalósítása után, idén januárban hivatalosan is együttműködésre lépett egymással. Stratégiai szövetség formájában egyesítik a PARC kutatás-fejlesztési képességét az NRI tanácsadói, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásaival. A partnerség kiterjed az adatelemzés, az […]
kézfogás