Mobilalkalmazás segít a katasztrófák után

voroskeresztA Telenor és a Magyar Vöröskereszt együttműködésének újabb mérföldköve az a Synaptel Kft. által kifejlesztett mobilalkalmazás, amely alapjaiban változtatja meg a humanitárius szervezet katasztrófa-válaszadási munkáját. A fejlesztés az úgynevezett Munkaerő Irányítási alkalmazás nagy mértékben megkönnyíti a Magyar Vöröskereszt munkatársainak és önkénteseinek munkáját, alkalmazásával pillanatok alatt rögzíthető, rendszerezhető és továbbítható minden, a katasztrófaterületen bekövetkezett lényeges információ. Az applikáció űrlapok, hangfelvételek, fotók menedzselésére alkalmas, amelyeket a rögzítés pillanatában hely- és időbélyeggel lát el, és azon nyomban egy központi szerverre továbbít. A Telenor által biztosított táblagépeken és okostelefonokon futó alkalmazás segítségével lehetővé válik a mentési, kárfelmérési, segélyezési adatok azonnali központi feldolgozása, elosztása, a helyszínen dolgozó vöröskereszt folyamatos, gyors tájékoztatása.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nővekszik a felvásárlási kedv a technológiai piacokon

csü márc 6 , 2014
A BDO tanácsadócég legfrissebb globális jelentése a TMT (technológia, média, telekommunikáció) szektorban zajló felvásárlásokról azt mutatja, hogy az éles verseny és az innovációk iránt megnyilvánuló erős piaci igény már tavaly visszahozta az élénkülést ezen a piaci területen. Míg a technológiai területen elsősorban a Big Data, a hordható technológia, a kiberbiztonság […]