mínuszos.hu

Mobil kereskedelem: a kis képernyő hátrány

A mobil kereskedelem gyorsabb növekedésének legnagyobb akadálya, hogy a fogyasztók még nem érzékelik a mobilos vásárlás nagyobb képernyőjű eszközökön történő vásárláshoz képest nyújtott előnyeit — derül ki a PayPal és az Ipsos friss kutatásából. Azok az okostelefon felhasználók, akik a kutatást megelőző 12 hónapban nem használták készüléküket vásárlásra, a következők akadályokat nevezték meg: „szívesebben vásárolok más eszközről (pl. laptop, asztali számítógép)” (39 százalék); „a képernyő mérete túl kicsi” (34 százalék); „szívesebben internetezek egyéb eszközökön” (28 százalék).

Azok, akik kutatást megelőző 12 hónapban használták készüléküket vásárlásra némiképp más okokat adtak meg arra vonatkozóan, hogy miért nem vásárolnak gyakrabban: „túl kicsi képernyő” (34 százalék); „szívesebben vásárol online más készülékről (pl. laptop, asztali számítógép)” (27 százalék); „biztonsági aggodalomak a mobilkészülkről történő vásárlással kapcsolatban” (21 százalék).

Exit mobile version