MKB: volt stresszhelyzet, de megoldottuk

Az otthoni munkavégzést biztonságosan és egy-két nap alatt megoldották a magyarországi pénzintézetek, mi több a távoli munkavégzés lehetőségét tartósan, a járvány utáni időkben is fenn kívánják tartani.

Az MKB Csoport az elmúlt években például kiemelt hangsúlyt helyezett a rugalmas munkaszervezési formák bevezetésére, így gyorsan és zökkenőmentesen alkalmazkodtak a kialakult helyzethez. Az informatikai és bankbiztonsági területek gyors és hatékony szervezőmunkájával a támogató háttérterületek túlnyomó része otthonról dolgozik immáron nyolcadik hete, fennakadás nélkül. A dolgozók körében az otthoni munkavégzés fogadtatása nagyon pozitív volt, az átállás és a kialakult helyzet okozta stresszhelyzet kezelését online tréningekkel támogatták a vezetők és a munkatársak körében egyaránt. A kapcsolattartást az ügyfelekkel olyan digitális megoldásokkal segítik, mint a nemrégiben bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer a bankfiókokban, valamint a lakossági és vállalati ügyfelek számára is elérhető MKB VideóBANK. A megtanult új folyamatokat, a konstruktív és agilis megoldásokat hosszú távon beépítik a működésbe.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.