Minél jobb felbontásúak a tévék, annál jobban ügyelnek a megjelenésükre a focisták

foci-meztelenA Samsung Electronics friss kutatásában azt vizsgálták, hogy „a játék szépségének” változásai miként hatnak a televízióvásárlásokra. Kiderült például, hogy minden ötödik európai felnőtt évente átlagosan több mint 468 órányi focit néz. A sportműsorok nézésével töltött idő 28 080 percnek, azaz 62 munkanapnak felel meg. Ahogyan a játékosok egyre gyorsabbá és technikásabbá válnak, úgy nő az igény a magas képminőség iránt is: az európai felnőttek már közel fele tervezi, hogy új televíziót vásárol, hogy még nagyobb élmény legyen az idei nyári sportesemények megtekintése. Az európai felnőttek három leggyakoribb gondja az otthoni meccsnézés során: ha nem tudják megkülönböztetni egymástól a játékosokat (28,53 százalék), ha a labda egy világosabb területről árnyékba repül, és nem látszik, hogy hol van (21,47 százalék), illetve, hogy túl kicsi a képernyő (9,8 százalék).

A képminőség javulása nemcsak a tévézési szokásokat befolyásolta, hanem a focistákat is arra ösztönözte, hogy jobban ügyeljenek a megjelenésükre. A megkérdezettek több mint kétharmada (67,78 százalék) gondolja úgy, hogy a focisták fizikai megjelenése javult az elmúlt 15 évben. A megjelenésüket illetően az európai férfiak majdnem harmada (32,23 százalék) elsősorban a focistákat tekinti példaképnek, előrébb sorolva őket a színészeknél, a zenészeknél és a valóságshow-szereplőknél is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.