Minden a kínai okostelefonok garanciájáról I.

garanciaA dualsimsmartphones.hu összegyűjtött minden fontos információt a kínai okostelefonok garanciális kérdéseiről, hogy önállóan is boldogulj.

Egyre gyakoribb, hogy telefonokat, tableteket vagy más kütyüket külföldről rendelünk meg. A legjobb árat gyakran kínai webáruházban találunk. A kínai kereskedők is mindent megtesznek, hogy az ember vásároljon tőlük. Az alacsony ár mellett gyakran kínálnak ingyen kiegészítőket, vagy más ajándékokat. Ha megbízható eladótól vásároljunk, jó eséllyel a termék megérkezik, és azt kapjuk, amit ígértek. A probléma akkor kezdődik, ha a telefonunk meghibásodik. A kínai garancia érvényesítése nem ördöngösség, de jó, ha ismered a trükköket.

A kínai garancia tartalma

A legtöbb kínai webáruház egy év garanciát vállal az elektronikai termékekre. De van, ahol ez csak hat hónap. Rendelés előtt figyelmesen olvassuk el a garanciára vonatkozó feltételeket a honlapon. Ezeket az alábbi neveken találhatod meg: Product Warranty, Warranty and Return, FAQ. Ebben mindig szerepel a vállalt garancia ideje, és a garanciális hibabejelentés módja. A legtöbb kínai webáruháznak nincs európai szerviz központja. Ez azt jelenti, hogy a meghibásodott kütyüt Kínába kell visszaküldened. Tudd, hogy az esetek többségében javítanak, és nem cserélnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

IoT: Ha az IBM fantáziát lát valamiben, akkor abban van fantázia

sze okt 12 , 2016
ShareTweetPinShareAz IBM bejelentette, hogy kétszázmillió dollárt fektet müncheni Watson Internet of Things központjának fejlesztésébe. Ugyancsak ekkora összeget fektetnek a Blockchain és egyéb adatvédelmi megoldásaikhoz kapcsolódó IoT szolgáltatásokba. Az IBM néhány új ügyfelet is bemutatott, akik az IBM Watson IoT megoldásait hasznosítják a gépekben, autókban, drónokban vagy éppen az egészségügyi ellátó rendszerekben […]

És még ez is...