Minden kategóriában erősítene az LG

lg-mobilKét új G Series okostelefonnal, harmadik generációs L SeriesIII telefonjaival és lenyűgöző, felhasználóbarát, új funkciók bemutatásával az LG Electronics (LG) már a Mobil Világkongresszus előtt bejelentette, hogy idén is termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. Az elmúlt év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG abban bízik, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd. Az LG a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra — áll a társaság közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

BMW- SAP koncepcióalkalmazás

ked márc 4 , 2014
A barcelonai mobil világkiállításon mutatta be az SAP a BMW Csoporttal közös koncepcióját, amelyben a vezető az útja során személyre szabott, helyhez kötődő szolgáltatásokról szóló híreket, kedvezményeket kaphat. Az üzleti szoftvercég által biztosított technológia kapocsként szolgál az autó, és a külső szolgáltatók, például az éttermek, boltok, benzinkutak között. Az autó […]

Friss, ropogós