Két új G Series okostelefonnal, harmadik generációs L SeriesIII telefonjaival és lenyűgöző, felhasználóbarát, új funkciók bemutatásával az LG Electronics (LG) már a Mobil Világkongresszus előtt bejelentette, hogy idén is termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. Az elmúlt év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG abban bízik, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd. Az LG a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra — áll a társaság közleményében.
Minden kategóriában erősítene az LG
