Két új G Series okostelefonnal, harmadik generációs L SeriesIII telefonjaival és lenyűgöző, felhasználóbarát, új funkciók bemutatásával az LG Electronics (LG) már a Mobil Világkongresszus előtt bejelentette, hogy idén is termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. Az elmúlt év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG abban bízik, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd. Az LG a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra — áll a társaság közleményében.
És még ez is...
-
2013. október 22.
Lebukott a pelenkás csaló
-
2013. augusztus 16.
Vodafone: népszerű a Perc&Net
-
2020. január 8.
Florida bekeményített, Massachusetts követheti
-
2013. április 18.
Samsung Galaxy S 4: Need for Speed ingyen
-
2014. november 5.
Op3n Dott: jönnek a Tesco gazdaságos androidos készülékei
-
2012. április 11.
Galaxy: jön az Android 4.0