Minden a kínai okostelefonok garanciájáról II.

Huawei-Ascend-Mate7A dualsimsmartphones.hu összegyűjtött minden fontos információt a kínai telefonok garanciális kérdéseiről, hogy önállóan is boldogulj.

A Kínából rendelt termékekre is vonatkozik garancia. Ha elromlott, érvényesíthető a jótállás. Ha elromlott a drága pénzen vett kínai telefonod, azonnal írni kell az eladónak. Meg kell keresni a honlapján a hibabejelentésre vonatkozó e-mail címet, mert az gyakran különbözik attól a címtől, amin korábban a rendeléssel kapcsolatban folyt a levelezés. Elképzelhető, hogy nem található ilyen e-mail cím, akkor egy űrlapot kell keresni. Az űrlapon megadott infók szinte soha nem vesznek el, általában e-mailben értesítést küldenek, hogy fogadták a bejelentést.

Ha van rá lehetőség, készítsünk fotót vagy videót a hibáról, és küldjük el azt is. Röviden, tömören fogalmazzuk meg, mi a hiba. Kerüljük a hosszú, bonyolult leírásokat, mert az esetek többségében nem értik meg. A hibabejelentést angolul kell megírni. Ha ez gond, használjuk a Google Fordítót, az egyszerű tőmondatokat egészen érthetően fordítja. Ne küldjünk magyar nyelvű levelet, mert azzal biztosan nem foglalkoznak. Kérjünk RMA számot: ezt majd a csomagra kell írni, és a későbbi levelezésben is erre kell hivatkozni. Ne felejtsd el pontos címet elkérni, ahová a hibás készüléket küldened kell, ez ugyanis gyakran különbözik a cég bejegyzett címétől.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.