mínuszos.hu

Minden a hűségidőről III.

husegÁlmaink telefonjának megvétele vagy egy igen kedvezőnek tűnő csomagajánlat kiválasztása előtt minden esetben célszerű tájékozódni az előfizetői szerződés részleteiről. Lehetőség szerint a meghirdetett akciós feltételeket mentsük el, a képernyőn megjelenő információkat rögzítsük a későbbi bizonyíthatóság érdekében. Érdemes tanulmányozni a szolgáltatók tájékoztatóit, valamint az általános szerződési feltételeket annak érdekében, hogy a lehető legtöbb információval rendelkezzünk az általunk kiválasztott készülékkel, illetve szolgáltatással kapcsolatban. A megfelelő információk birtokában ugyanis el tudjuk dönteni, hogy az adott szolgáltatást a rá vonatkozó feltételekkel igénybe kívánjuk-e venni vagy sem.

Mindig vegyük számba, hogy a vállalt időszakban valóban szükségünk van-e a termékre, szolgáltatásra (nincs-e tervben költözés, szolgáltatóváltás, hosszabb idejű távollét stb.). Az előfizetői szerződés megszűnésével kapcsolatos vitás kérdések rendezése minden esetben bírósági útra tartozik. Amennyiben tehát az előfizető és a szolgáltató között probléma merül fel a felmondással, valamint az esetleges kötbérfizetési kötelezettséggel összefüggésben, az előfizető igénye érvényesítésére a vállalkozás székhelye szerint illetékes bíróságon kezdeményezhet peres eljárást. Ezenfelül pedig a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület eljárását kezdeményezheti, melynek keretében az ügy bíróságon kívüli, ingyenes és gyors megoldását eszközölheti — áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság blogbejegyzésében.

Exit mobile version