mínuszos.hu

Milliárdos modernizálás a Magyar Telekomnál

 

A Magyar Telekom teljes mértékben számítógépesített, a vállalatcsoport minden szolgáltatási területét és tevékenységi körét felölelő integrált ügyfélszolgálati és számlázási rendszert vezet be  – tájékoztatták csütörtökön Budapesten a vállalat vezetői a sajtó képviselőit. A számlázási rendszer szervezeti egységesítésének folyamata többéves múltra tekint vissza a több tagvállalat integrálásával alakult Magyar Telekom életében. Új és Európában egyedülálló elemként a távközlési társaság azonban több milliárd forintos informatikai fejlesztési programot indított ügyfélszolgálati tevékenységének javítása, egyszerűsítése, gyorsítása – és nem utolsósorban – papírmentesítése érdekében. A Magyar Telekomnak mintegy háromszáz informatikusa dolgozott éveken át a több millió ügyfél különböző adatbázisokban tárolt adatainak zökkenőmentes összevonásán. Kisebb fennakadások lehetnek, ezért a társaság az átállás folyamatáról és időzítéséről honlapján tájékoztatja majd ügyfeleit.

Exit mobile version