Milliárdos modernizálás a Magyar Telekomnál

 

A Magyar Telekom teljes mértékben számítógépesített, a vállalatcsoport minden szolgáltatási területét és tevékenységi körét felölelő integrált ügyfélszolgálati és számlázási rendszert vezet be  – tájékoztatták csütörtökön Budapesten a vállalat vezetői a sajtó képviselőit. A számlázási rendszer szervezeti egységesítésének folyamata többéves múltra tekint vissza a több tagvállalat integrálásával alakult Magyar Telekom életében. Új és Európában egyedülálló elemként a távközlési társaság azonban több milliárd forintos informatikai fejlesztési programot indított ügyfélszolgálati tevékenységének javítása, egyszerűsítése, gyorsítása – és nem utolsósorban – papírmentesítése érdekében. A Magyar Telekomnak mintegy háromszáz informatikusa dolgozott éveken át a több millió ügyfél különböző adatbázisokban tárolt adatainak zökkenőmentes összevonásán. Kisebb fennakadások lehetnek, ezért a társaság az átállás folyamatáról és időzítéséről honlapján tájékoztatja majd ügyfeleit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Pannon Egyetemen alakult meg Nemzeti Koordinációs Központ

sze ápr 10 , 2013
  Több kutatóhely együttműködésével Nemzeti Koordinációs Központ alakul infokommunikációs technológiák nemzetközi élvonalba tartozó kutatására és piaci bevezetésére a Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karán Veszprémben. Az Európai Unió stratégiai témákban támogatja nemzeti koordinációs központok létrehozását, melyek összehangolják az ország kutatási és innovációs kapacitását az adott terülten: a Pannon Egyetem a Kecskeméti […]

Friss, ropogós