Microsoft: nem foglalkozunk az otthoni felhasználókkal

 

Az üzleti felhasználókra kívánja korlátozni tevékenységét a Microsoft Magyarország Kft. Az otthoni felhasználók aránya ma még a teljes ügyfélkör alig öt százalékát jelenti – hangzott el a szoftvercég tájékoztatóján. A magyar leányvállalat tavaly az egyes ügyfélcsoportokhoz igazodó szervezeti átalakítást hajtott végre, külön részleget hozva létre az egyre gyarapodó számú kis- és középvállalati megrendelőkre. Továbbra sem kívánja tevékenységét kiterjeszteni az otthoni felhasználókra. Utóbbiak aránya Magyarországon még nem meghatározó. Az amerikai szoftvercég leányvállalata a naptári évet 35 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta, abszolút számokat azonban – az anyacég elôírásainak megfelelôen – csak a június 30-ával záruló pénzügyi évre vonatkozóan hozhat nyilvánosságra. A múlt év nyarán befejezôdött legutóbbi teljes üzleti évben a társaság árbevétele – a Microsoft átlagának megfelelô 21 százalékos nyereségmutató mellett – elérte a 31 millió dollárt — írta a Világgazdaság 1999 január 29-én.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az orosz kormány is védi a világhálótól a gyerekeket

hét okt 15 , 2012
  Az orosz kormányzat az utóbbi időben aktívan próbálja megvédeni a gyerekeket az internet negatív hatásaitól. Így júliusban életbe lépett az a törvény, aminek alapján november elsejétől nyilvántartják a gyerekekre ártalmasnak vélt weboldalakat. A következő tanévben pedig Oroszországban megjelenik egy saját keresővel és közösségi hálóval rendelkező portál iskolásoknak. A kereső […]

Friss, ropogós