Mi az? Otthon és az autóban csináljuk a leggyakrabban

néprádióAz elmúlt négy évben a rádiózás műfajában 82-88 százalék között mozgott a rádiózás hagyományos, egyben legnépszerűbb formája – derül ki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) új tanulmányából.

A rádiózás helyszíneiről és platformjairól 2018 vége és 2021 vége közötti helyzet elemzéséből az derült ki, hogy a népek a legtöbbet otthonukban rádióznak: 70-80 százalék tesz így. Az autó a második tipikus helyszíne e tevékenységnek – 45-60 százalékra jellemző -, a harmadik pedig a munkahely, húsz-harminc százalékkal. A nők leginkább otthon, a férfiak pedig autókban rádióznak gyakrabban: a vizsgált intervallumban előbbi csoport 72-82 százalék között mozgott, utóbbi pedig 55-65 százalék között. Minél idősebb valaki, annál többet rádiózik otthonában: ennek legfőbb oka, hogy a nyugdíjas korosztály nem jár napi szinten dolgozni, és nem is utazik annyit. Az autós rádióhallgatás aránya a középkorúak között (30-59 éves) a legjellemzőbb. A számokról egyébként általában elmondható, hogy a rádiózás helyének esetében 2020 második negyedéve és a világjárvány megjelenése hozott kiugrást. A rádióhallgatás platformjai között messze a legnépszerűbb a hagyományos rádiózás 82-88 százalékkal, de az online is rádiót hallgatók aránya stabilan 35-40 százalék között mozog. 2020-ban 7,61 millióan hangoltak hetente, amiből az online rádiózást 778 ezren választották.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Canon: elindult a fiatal kreatív fotósok versenye

vas ápr 10 , 2022
A Canon pályakezdő vagy még tanulmányokat folytató fotósok számára idén ismét lehetőséget kínál munkáik bemutatására, elismert szakértőktől való tanulásra és a szakma meghatározó rendezvényein való részvételre. A programra Európából, a Közel-Keletről és Afrikából várják a jelentkezőket. Az első körben kiválasztott száz fiatalt neves mentorok segítik, majd közülük harmincan ötnapos workshopon […]
Canon fényképezőgép

Friss, ropogós