Együtt ül a család, mégsem bűnbanda

teve-nezesA UPC felmérést végzett ügyfelei körében tévénézési szokásaikról. Karácsony és új év közeledtével a UPC Direct kutatásának fókuszába helyezte az ünnepi időszak tévénézési szokásait, amelyből kitűnik, hogy a válaszadók 66 százaléka több időt tölt a tévé előtt mint általában. Utóbbi nagy része (43 százalék) a családdal együtt közösen ül a képernyő elé, mint családi közös program. A kérdőívet kitöltők elhanyagolható hányada az, aki kevesebb időt televíziózik, mint általában. A csatornaválasztékot tekintve a válaszadók 78 százaléka ugyanazokat a csatornákat nézi, mint az év többi részében, és nem tér el a megszokott gyakorlattól.

A válaszadók negyede azonban változtat, és más csatornákat is szívesen néz. A műsortípusok esetében a válaszadók több lehetőséget is megjelölhettek. A UPC ügyfelei többnyire a filmeket választják. Filmet film követ, mivel a kimondottan ünnephez kötődő filmek kategóriája jön a sorban. Jelentősen kevesebb jelölést kaptak a továbbiak, mint az ünnephez kötődő egyéb műsorok, a beszélgetős és szórakoztató műsorok, majd a zenés és főzős műsorok. Összességében elmondható, hogy az ünnepek alatt várhatóan többet fognak tévézni a UPC ügyfelei pihenés és kikapcsolódás gyanánt, főként családi körben. Így a gyermekek is több időt tölthetnek a tévé előtt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Iskolai tananyag lehet az internet-biztonság

pén dec 26 , 2014
A Nemzeti Adatvédelmi és Információbiztonság Hatóság (NAIH) elnöke szerint ezt ígérte neki az emberi erőforrások minisztere. Több tucatnyi gyerek hirdetését találta meg a Híradó egy magyarországi társkereső oldalon. A tapasztalatok szerint a legtöbb 16 éven aluli hirdető valós adatokat ad meg magáról és a saját fényképét is feltölti. Szakemberek szerint ők […]
Péterfalvi Attila

Friss, ropogós