Megvan miért dobjuk a szolgáltatónkat

internetAz otthoni és a mobilinternet-szolgáltatással szembeni fő elvárások megítélése egyöntetű a válaszadók körében: a leglényegesebb a szolgáltatás megbízható működése és a jó ár-érték aránya. Mindkét szempont 4,5 fölötti értékelést ért el egy ötfokú skálán. Településtípustól függetlenül a felnőtt netezők valamivel több mint harmada váltott már otthoni internetszolgáltatót, ennek fő okai is megegyeztek: kedvezőbb ajánlatot kaptak egy másik szolgáltatótól, nem voltak elégedettek a szolgáltatás árával, illetve problémák voltak annak minőségével – derül ki az eNETMagyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című kutatásából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Cisco: ilyen lesz a jövő VI.

vas jún 7 , 2015
A Cisco előrejelzése szerint az egyre növekvő számú, hitelesítést igényelő eszközök (táblagépek, okostelefonok és m2m kapcsolatok) miatt nem csak a sávszélesség növelése lesz követelmény az internetszolgáltatókkal szemben az elkövetkezendő öt év során. A fejlett videoszolgáltatások, mint a HD/ultra HD videó és az m2m alkalmazások elterjedése újfajta kihívások elé állíthatják a […]

Friss, ropogós