Megújult a Siemens online támogató plarformja

tamogatasA Hannoveri Kereskedelmi Vásáron a Siemens bemutatja kibővített Industry Online Support weboldalát, amelyet havonta közel 1,8 millió alkalommal látogattak meg, és amely a Siemens kínálatában az egyik leggyakrabban használt internetes szolgáltatás. A honlap már több mint 15 éve támogatja a felhasználókat tájékoztatókkal, szakmai tanácsokkal és párbeszédekkel. A megújitott támogató platform minden eddiginél egyszerűbben kezelhető, a felhasználók még gyorsabban hozzáférhetnek a több mint 300 ezer műszaki dokumentációhoz. Az új CAx Download Manager meggyorsítja az adatokhoz való hozzáférést a gépészeti vagy villamosmérnök tervezők számára. A felhasználók bármikor mobil eszközökön is hozzáférhetnek az oldalon található információkhoz az Apple iOS, Android és Windows Mobile eszközökhöz használható alkalmazással.

A felhasználók a mobil eszközeiken keresztül tölthetnek le az automatizálási rendszerekre vonatkozó alkalmazási példákat vagy közvetlenül az érintett géppel kapcsolatos termékinformációkat. Az Industry Online Support nem csupán információval szolgál, hanem a párbeszédre is lehetőséget kínál: a Technikai Fórumon – amely több mint 200 ezer regisztrált taggal az iparágban az egyik legnagyobb b2b közösség – a felhasználók egymást segítik ötleteik, szakértelmük és gyakorlati tapasztalataik megosztásával.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.