A Hello Biznisz, a Magyar Telekom kifejezetten kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja új helyre költözik és új funkciókkal is bővül.
A távközlési társaság a Hello Biznisz megújításával szeretné tuningolni a vállalkozások működését és fejlődését, hogy sikerre vihessék elképzeléseiket. Magyarországon nagyságrendileg egymillió működő vállalkozás van, ezek közül 970 ezer kis-és középvállalkozásnak számít, 2,2 millió embert foglalkoztatva ők termelik meg a magyar vállalkozások által előállított hozzáadott érték 43 százalékát.
A Magyar Telekom kutatása szerint a vállalkozásokra úgy tekintünk, mint életünk, mindennapjaink természetes segítői, akik hatással vannak döntéseinkre. Az emberek közel 86 százaléka vásárol rendszeresen termékeket tőlük és több, mint kétharmaduk veszi igénybe magyar vállalkozások szolgáltatásait. 83 százalékuk szerint a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért azzal, hogy a kisvállalkozásoknak fontos szerepe van a helyi közösségekben: munkát adnak az embereknek, és elengedhetetlen szerepet játszanak a települések közösségi szolgáltatásainak működésében is.
A Magyar Telekom most szintet lép a kkv-k tuningolásában: a Hello Biznisz új és megújult funkciókkal segíti a vállalkozásokat. A hellobiznisz.telekom.hu platformon új külsőt kaptak az úgynevezett D, – vagyis digitalizációs – tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a Magyar Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez. A vállalkozások számukra releváns, fejlődési területekre fókuszáló tartalmakkal találkozhatnak, legyen szó friss startupról vagy egy bejáratott cégről.
Támogatják a tuningolást
Az új networking funkcióval pedig ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak és mások miben segíthetik őket: a profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók pillanatokon belül kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába úgy, hogy emellett extra kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
„Küldetésünk, hogy segítsük a kkv-kat a digitalizáció előnyeinek maximális kihasználásában és a napi működésben egyaránt, ezáltal megerősítsük versenyképességüket. Támogatjuk őket abban, hogy tuningolják, fejlesszék vállalkozásukat, és így előrevigyék az országot, pozitív és fenntartható hatást gyakoroljanak környezetünkre és gazdaságunkra egyaránt” – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
„A tuning gondolat a kis lépésekben tett fejlődésről és a fejlesztésről szól, a vállalkozások szerepe pedig felbecsülhetetlen az ország előrejutása szempontjából. Hatásuk sokkal nagyobb, mint gondolnánk. A Hello Biznisz mostanra egy forradalmian új üzleti ökoszisztéma, amely 2017-es indulása óta arra törekszik, hogy szakértő iránymutatás és inspiráció mellett társadalmi elismerést, ismertséget és teret adjon a vállalkozóknak. A megújuló Hello Biznisszel egyidőben induló kampányunkban rámutatunk arra, hogy életünk szinte minden területén jelen vannak a vállalkozások, tesznek értünk, visznek minket előre: tuningolnak minket és tuningolják az országot egyaránt” – mondta el Szabó Béla, a társaság márka kommunikációs igazgatója.
A Hello Biznisz fennállása óta összesen több mint ezerötszáz tartalmat publikált, az oldalt látogatók száma fél millió évente, a Hello Biznisz Facebook közösségnek pedig mintegy kilencezer aktív tagja van. A lépésekre lebontott, digitális fejlesztések folyamatát támogató eszközt, a D tervet, több mint harmincezerszer töltötték már le. |