Megújította a versenyhivatal az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját

Gazdasági VersenyhivatalMegújította a versenyhivatal az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját, amelyben konkrét példákkal és gyakorlati tanácsokkal segíti az influenszerek és a reklámügynökségek jogkövető magatartását – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A közlemény szerint a GVH a piaci szereplőkkel nyilvánosan egyeztetve felülvizsgálta a 2017 végén publikált influenszer marketinggel kapcsolatos gyakorlati útmutatót, amely így frissült a technológiai fejlődésből fakadó új elvárásokkal, továbbá az utóbbi időszak versenyhivatali és bírósági döntéseinek iránymutatásaival. A megújított influenszer marketing tájékoztató célja az, hogy a fogyasztók egyértelműen és jól észlelhetően felismerhessék a reklámcélú bejegyzéseket. Az útmutató továbbra is gyakorlat-központúan, pozitív és negatív példák bemutatásával igyekszik segíteni az influenszerekkel hirdető vállalkozásokat, a közvetítő- és reklámügynökségeket, illetve a véleményvezéreket.

A Gazdasági Versenyhivatal “Tájékoztató az influenszer marketingről” című kiadványa:


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az NMHH "zöldmezős" frekvencia-árverést készít elő

pén nov 11 , 2022
Elektronikus ajánlattétellel értékesíti a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a 32 gigahertzes (GHz) frekvenciasávot. Az árverésre jelentkezők ezúttal kizárólag elektronikus úton, egy erre a célra fejlesztett informatikai rendszeren keresztül jelentkezhetnek és nyújthatják be az árajánlatokat egy háromórás idősávban. Ez az eljárás garanciát jelent az ajánlattétel tisztaságára, hiszen így az […]
frekvencia