Megnyitja első budapesti Experience Store-ját a Huawei

Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit. A Huawei Experience Store-ban a vállalat legnépszerűbb okostelefonjain, notebookjain és egyéb kiegészítőin túl idén tavasztól az érdeklődőket szerviz szolgáltatás is várja, ahol kisebb mértékű károk esetén akár a hétvégi bevásárlás ideje alatt megjavítják a készülékeket. A megnyitó alkalmából a látogatók a Huawei márkanagyköveteivel, Annoni Zitával és Gianni Annoni-val, Bársony Bence fotóművésszel és Viszkok Fruzsi beauty vloggerrel közösen próbálhatják ki az üzlet aktivitásait.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A magyarok többsége jobban bízik a felhasználók által generált tartalmakban, mint a hagyományos reklámokban

sze febr 13 , 2019
A kommunikációs csatornák ugrásszerű növekedése és az új technológiák elterjedése miatt korábban soha nem látott mértékben képesek befolyásolni vásárlóikat a cégek. Az agresszív marketing tevékenység azonban könnyen vezethet a fogyasztók bizalmának elvesztéséhez. A magyarok 92 százaléka például jobban bízik a felhasználók által generált tartalmakban (például blogok, influencerek) mint a hagyományos […]
bevásárló kosár, kiskereskedelem

Friss, ropogós