A UPC Direct márka idén ünnepli 15. évfordulóját — olvasható a társaság közleményében. A UPC DTH S.à r.l tulajdonában lévő UPC Direct előfizetőinek száma, az elmúlt évben több mint 15 ezerrel bővült. A vállalat vezetése szerint a siker egyik tényezője, hogy a vállalat megalakulása óta kiemelten fontosnak tartja a helyi igények alapján történő szolgáltatásfejlesztést valamint a csatornakínálat bővítését. Mindenesetre a márkaévforduló megünneplésére a szolgáltató több aktivitással és egy meglepetéssel is készül.
Next Post
Nagyon közeleg az Okos Jövő Fórum
hét szept 28 , 2015
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter idén a Széchenyi István Egyetem társszervezésében október 1-én és 2-án ismét megrendezi az Okos Jövő Fórum elnevezésű konferenciát és kiállítást. Az esemény fő témája az okos technológiák alkalmazási lehetőségei a fenntartható városok fejlesztésénél, valamint az energetika egyes területein. Az előadók között egyaránt megtalálhatók a piac […]

És még ez is...
-
2012. április 2.
Áll a bál sárga csekkek körül
-
2016. február 12.
Bekebelezte az Elektrokomfort Kft.-t a UPC
-
2014. május 2.
A képernyő mérete alapján fizetünk majd a filmekért
-
2019. március 1.
Az Ericsson megvásárolja a Kathrein antenna- és szűrőüzletágát
-
2023. május 6.
Az ELTE is részt vesz a 6G mobilhálózatok fejlesztésében