Meglepetés okozott az érzelemfelismerő szoftver

 

A Telenornál 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint hárommillió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára. A Telenor ügyfélszolgálatán minőségbiztosítás céljából fokozatosan bevezetett rendszernek köszönhetően az elsőként kiválasztott ügyintézői csoportban a korábbinál átlagosan tíz százalékkal gyorsabban oldják meg az ügyfelek panaszait, illetve ennyivel rövidebb idő alatt teljesítik kéréseiket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Elbocsájtották a Symantec vezérigazgatóját

pén júl 27 , 2012
  Menesztették Enrique Salemet a Symantec vezérigazgatóját, posztját az eddigi elnök Steve Bennett vette át. A világ egyik első számú biztonsági szoftvereket gyártó cége szerdán jelentette be, hogy azonnali hatállyal menesztik Salemet. Bannett elmondta, a vezérigazgató váltás a cég érdekeit szolgálja. Salem 19 éve dolgozott a Symantec-nél és három éve […]

Friss, ropogós