A tartalomfogyasztási piac gyors fejlődése, a távközlési trendek hatásai, illetve a hazai lakosságnál is érezhető attitűdváltozások arra sarkallják az Invitelt, hogy a tervezetthez képest felgyorsítsa beruházásait — hangzott el a társaság sajtótájékoztatóján. A cég tavasszal bejelentett és mára teljesített százhúszezres fejlesztésein túl az év végéig újabb negyvenezer végpontot ad át, így már a szolgáltatási területén található fogyasztási helyek felénél elérhetővé válnak a legmodernebb technológián alapuló minőségi szolgáltatásai. Ezzel együtt tavalyhoz képest megkétszerezték a fejlesztések ütemét, így az év végére már közel hatszázezer fogyasztó számára válnak elérhetővé az Invitel legmodernebb technológián alapuló szolgáltatásai. A társaság a hálózat korszerűsítésével párhuzamosan folyamatosan alakítja portfólióját.
„Látjuk, hogy egészen új típusú médiafogyasztási szokások honosodnak meg – új tartalmakat, egyre változatosabb formában és lehetőség szerint gyors internetkapcsolattal, azonnal szeretnének elérni, felhasználni az ügyfelek. Ebben az új helyzetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy képesek legyünk megfelelni az átalakuló fogyasztói szokások által támasztott elvárásoknak és az elérhető legmagasabb színvonalat kínálva, innovatív termékösszetétellel szálljunk versenybe az ügyfelekért” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel vezérigazgató-helyettese.