Megjelent Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiája

élelmiszerElkészült és -állítólag- megjelent Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiája.

Az Agrárminisztérium (AM) közleménye szerint a stratégia megszületését Magyarország Digitális Agrár Stratégiájához hasonlóan az Agrárminisztérium kezdeményezte és koordinálta. A szaktárca együtt dolgozott a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft.-vel, érdekképviseletekkel, valamint szakmai szervezetekkel; a koncepció megalkotása során tudományos kutatási eredményeket is felhasználtak.

A közlemény szerint Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiájának célja az élelmiszerláncon belül a lánc többi elemével összekapcsolódva, mégis az élelmiszeriparra fókuszálva olyan támogatási, szabályozási, képzési segítséget nyújtani, amely a hazai élelmiszeripar hatékonyságát, versenyképességét tovább tudja fokozni.

Az ágazat stabil alapokon áll, a korábbi időszakok megváltozott körülményei között is jól vizsgázott, ugyanakkor a jelenlegi globális válság erősen érinti. A digitális eszközök és szolgáltatások használatának növelésével az élelmiszeripar tovább erősödhet, növelve az exportképességet és biztonságos, jó minőségű hazai termékkel látva el a fogyasztókat.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Augusztusban alig nőtt a chipek értékesítése a világon

csü okt 13 , 2022
Augusztusban a félvezetők globális értékesítése minimálisan, 0,1 százalékkal, 47,4 milliárd dollárra nőtt a tavaly augusztusi 47,3 milliárd dollárhoz képest. A világ vezető nemzetközi gyártóit tömörítő szervezet, a SIA közleménye szerint júliushoz képest az eladások 3,4 százalékkal csökkentek. A félvezető-eladások globális növekedése megtorpant, és az eladások százalékban mért havi visszaesése augusztusban […]
áramkőr