Blancco Technology Group felmérése szerint az okostelefonok meghibásodásának aránya többé-kevésbé tükrözi a mobil operációs rendszerek és a gyártók piaci helyzetét. E szerint a meghibásodások 85 százaléka androidos készülékhez, 15 százaléka pedig iPhone-okhoz kapcsolódik. Az androidos szegmensen belül a Samsung felelős a hibák 27 százalékáért, melyet a Lenovo 21, a Motorola 18, a Xiaomi 11 és az Asus 8 százalékkal követ. A leggyakrabban meghibásodó alkatrészek a kamera, az érintőképernyő, az akkumulátortöltő, a mikrofon és végül a telefon általános teljesítményének csökkenése.
One thought on “Meghibásodási gyakoriság: Samsung, Lenovo, Motorola”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2012. március 1.
A roamingdíjak további csökkentését javasolja az EP
-
2012. szeptember 24.
Magyar Telekom: ami visszajár, az visszajár
-
2012. május 26.
Már módosítgatják a távközlési adót
-
2015. április 2.
Már majdnem mindenki letöltötte a Vonatinfót
-
2013. március 8.
Ericsson: most jó nőnek lenni
-
2012. december 5.
Walkman helyett okostelefonon hallgatunk zenét
Kedves Firkász!
A mobil operációs rendszerek és a gyártók piaci helyzetét a felmérés egyáltalán
nem tükrözi…. a meghibásodások, amiket felsoroltál, az hardveres és nem
szoftveres probléma miatt van. Egy kamera, vagy egy képernyő meghibásodását OS
függővé tenni, és annak a hibájára fogni technikai analfabetizmusra vall! A
másik dolog, hogy ha szoftveres (OS szinten) problémát nézzük akkor is fals
adatok kaphatók, mivel ha azt vesszük, hogy az Apple ugyan azon idő alatt
mondjuk 50 millió db telefont ad el, addig csak Androidos készülékből kb.
250-300 millió fogy el. Ha Androidos készülékből mondjuk elromlik 1000 az
Apple-ből, meg 200, akkor hogy szar az Android, akkor lenne igaz, ha
nagyságrendileg ugyan annyit adnának el belőle. Nagyobb mintavételből így az
arány nem ugyan annyi… ezt is figyelembe kellene venni!
És most egyiket sem akarom védeni (mielőtt
a sok okos megszólal), mert Mind 3 készülékkel volt már dolgom (Android,
iPhone, WP), csak a számszerűségeket is a helyükön kellene kezelni, és a
hardveres problémákat nem szoftveres problémáknak kellene feltüntetni.