Megfeddte az NMHH a Magyar Telekomot

 

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala (NMHH) általános felügyeleti eljárásában a Magyar Telekom Nyilvánosan Működő Részvénytársaságot arra kötelezte, hogy az előfizetői szerződés előfizető általi felmondása kapcsán végzett tevékenységét az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokban és az azoknak megfelelően kialakított, mindenkor hatályos általános szerződési feltételeiben foglaltaknak megfelelően végezze. Az NMHH-hoz 2012. május 11. napján érkezett kérelemben foglaltak szerint a panaszos PC-Net Optimum elnevezésű internet szolgáltatást vett igénybe a Telekomtól. A szolgáltatásra vállalt hűségidőtartam letelte után a panaszos az előfizetői szerződést felmondta, majd állítása szerint a Telekom telefonos ügyfélszolgálatától azt az információt kapta, hogy az eredeti számlát ne fizesse be, ugyanis a Telekom a szolgáltatás megszüntetésének dátumát figyelembe vevő, időarányos számlát (végszámlát) állít ki a részére. A kérelemben foglaltak szerint a panaszos két évig várta a végszámlát, amely nem érkezett meg, helyette követeléskezelő vállalkozástól kapott fizetési meghagyást. A panaszos a követelést nem tartotta jogosnak, amit a hatóság most alá is támasztott.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Japán ratifikálta az ACTÁ-t

szo szept 15 , 2012
  Ratifikálta a Hamisítás Elleni Kereskedelmi Megállapodást (ACTA) a japán parlament szeptember elején. Az Anonymous máris tiltakozó megmozdulásokba kezdett, a Nemzetközi Védjegy Szövetség (International Trademark Association, INTA) viszont üdvözölte a lépést. Az IT News beszámolója szerint a japán ratifikációt követően az Anonymous hackercsoport tiltakozó megmozdulást szervezett, amelynek keretében néhány tucat […]

Friss, ropogós