Megérezték a hírsite-ok március idusát

Márciusban szinte minden TOP 50 site növelni tudta látogatóinak számát, ám a március 15-e körüli szünet hatására főként különféle híroldalak könyvelhettek el enyhe visszaesést a februári forgalmi adataikhoz képest — számolt be a Digitális Közönségmérési Tanács.

Az általánosan látható forgalomnövekedés fő oka a hazai internetezők számában bekövetkező emelkedés. Ennek következtében a 15 év feletti hazai netezők körében a havi elérés alapján kirajzolódó TOP 50 listát vezető oldala immáron a lélektani 3 hárommilliós határt is átlépte. Némiképp meglepő módon a márciusi mérési hónap nagy nyertesei közé rendre olyan site-ok tartoznak, amelyek valamiképpen „férfias” tematikával bírnak: pénzügyi oldalak, sportoldalak, autós oldalak tartoznak ide. Mellettük még figyelemreméltó bővülést értek el bulvároldalak és videós vagy más mozgóképtartalmat szolgáltató site-ok is.

A site-ok közti éles versenyt az is jól mutatja, hogy egyes oldalak jó pár százalékpontos forgalomnövekedés mellett sem tudták megőrizni előző havi toplistás pozíciójukat, és úgy csúsztak hátrább a rangsorban, hogy nem volt előttük magas nyitópozícióba érkező új belépő. A hálózatok versengésében az élen látható egy-két helycserét leszámítva nem láthatunk változást, a toplistás hálózatok jelentős része megőrizte múlt havi pozícióját.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását I.

szo ápr 29 , 2017
A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását. […]
kosár, vásárló