Megállapodott az NMHH és a Vodafone Magyarország

Kastory Edina média- és hírközlési biztosMegállapodást kötött a Vodafone Magyarország és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) média- és hírközlési biztosa, ennek célja, hogy a szolgáltató továbbfejlessze személyes ügyfélszolgálati tevékenységét, ezáltal támogatva a hatóság fogyasztóvédelmi törekvéseit.

Az NMHH kommunikációs igazgatósága és a telekommunikációs cég közös közleménye szerint a megállapodásban foglalt intézkedésekkel a Vodafone elsődleges célja, hogy az ügyfelek elégedettségét szem előtt tartva javítsa a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minőségét. E  cél érdekében alakítják át az ügyfélszolgálati munkatársak képzését, hogy a kollégák minél érthetőbb, átláthatóbb tájékoztatást adhassanak az ügyintézés során. A Vodafone Magyarország emellett az üzletekben kihelyezett digitális eszközökön is információt nyújt az ügyintézés folyamatáról és a lényeges tudnivalókról. A Vodafone kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szolgáltatásait, a szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatait, az ügyfélkiszolgálást egyre jobban az ügyfelek igényeihez igazítsa és ezzel növelje az ügyfélélményt.

A közleményben idézik Kastory Edina média- és hírközlési biztost, aki elmondta: hivatala rendszeresen együttműködik a szolgáltatókkal az ügyfélkiszolgálással, a panaszügyintézéssel kapcsolatos jó gyakorlatok előmozdítása céljából, annak érdekében, hogy a lehető legméltányosabb intézkedésekkel lehessen biztosítani az előfizetők érdekeinek érvényesülését.

Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatójaBányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója úgy fogalmazott: „a Vodafone Magyarországnál folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind szolgáltatásainkkal, mind az ügyfélkiszolgálás minőségével ügyfeleink igényeihez illeszkedjünk. Utóbbi kapcsán kiemelt fontossággal bír az ügyintézés során nyújtott tájékoztatás minősége, a folyamatok átláthatósága. Az NMHH-val kötött megállapodásunk révén a következő időszakban azon fogunk dolgozni, hogy továbbfejlesszük ezen folyamatainkat a hatóság iránymutatásait is figyelembe véve” – mondta.

A közlemény szerint a korábbi években más szolgáltatókkal is létrejött hasonló megállapodás, amelynek köszönhetően a gyakorlat érezhetően méltányosabb lett. A média- és hírközlési biztos arra számít, hogy ez a trend a jövőben is folytatódik. A mostani önkéntes vállalással a hivatal és a Vodafone kapcsolata új partneri szintre lépett. Kastory reményét fejezte ki, hogy az együttműködés a korábbiaknál is hatékonyabban szolgálja az előfizetők érdekeit — áll a közleményben.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Mesterséges intelligenciát felügyelő hivatalt hozott létre az unió

szo jún 1 , 2024
ShareTweetPinShareAz Európai Bizottság a mesterséges intelligenciát (MI) felügyelő hivatalt hozott létre, amelynek feladata az MI alkalmazásának szabályozása lesz az új átfogó európai uniós rendelet keretében. A hivatal, amelynek munkatársai technológiai szakértők, jogászok és közgazdászok, kulcsszerepet fog játszani a mesterséges intelligenciáról szóló rendelet végrehajtásában, „különösen az általános célú MI-modellek tekintetében”. Emellett […]
Thierry Breton, belső piacért felelős uniós biztos

És még ez is...