Még mindig nem tudjuk mi a népszerű mém titka

memA Media Hungary 2015 egyik legnépszerűbb szekciója igazi sztárelőadók segítségével a neuromarketing tudományának legfrissebb vívmányait járta körül. Az egyre nagyobb figyelmet kapó diszciplína célja, hogy feltérképezze, a fogyasztói döntésekben az agy mely területei a legaktívabbak és milyen impulzusok, faktorok játszanak meghatározó szerepet az emberi döntésfolyamat során. Mérő László arra világított rá, hogy rossz hangulatban sokkal jobb megfigyelők, objektívebbek és realistábbak vagyunk, nehéz helyzetben jobb döntéseket hozunk, míg a jó hangulat pozitív hatással van a kreativitásra.

Tari Annamária arról beszélt, hogy a fiatalokat online szókinccsel, „netspeak”-kel lehet megszólítani, egyúttal hangsúlyozta a hirdetők felelősségét is, mert szerinte a tizenéveseket megszólító kommunikáció felszínes és sokkal jobban figyelni kellene az értelmes és mély tartalomra. Geszti Péter arról beszélt, hogy a márkák számára nagyon fontos, hogy erős érzelmeket váltsanak ki, a mémekről pedig a jelenkor egyik leghatékonyabb reklámeszközeként beszélt. Azt viszont képtelenek voltak feltárni az egybegyűltek, hogy mi az a tényező, amitől egy mémet felkapnak a közösségi térben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nagy hiba volt menekülés közben elhagyni a mobilt

vas máj 24 , 2015
Letépte egy nő nyakláncát, majd elmenekült a helyszínről az a férfi, akit a menekülés közben elhagyott telefonjában talált fotók alapján azonosítottak. A jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a férfi 2015. május 19-én 5 óra 30 perc körüli időben a Budapest XX., Baross utca és Zilah utca kereszteződésében a mellette elhaladó […]
tolvaj

És még ez is...