Még mindig nem tartjuk biztonságosnak az online tranzakciókat

bankautomataA bankok adat- és online biztonsági gyakorlatainak a minősége a fő szempont fogyasztóknál, amikor arról döntenek, hogy mely cégre bízzák személyes adataikat és tranzakcióikat. Egy, a Kaspersky Lab megbízásából a közelmúltban elvégzett felmérés, amelyben 11 ezer fogyasztó vett részt, megállapította, hogy a válaszadók 63 százaléka elkerülne egy olyan szolgáltatót, amelynél nemrégiben adatbiztonsági incidens történt. Annak ellenére, hogy a fogyasztók óvatosak a rájuk vonatkozó információk és pénzügyeik biztonsága tekintetében, ha az online tranzakciókat nézzük, sokuk azt várja, hogy a szolgáltató még kiterjedtebb és erőteljesebb intézkedésekkel fokozza saját védelmét. A fogyasztók 56 százaléka elismerte, hogy kizárólag annak alapján választ pénzügyi szolgáltatót vagy online áruházat, hogy az milyen kiegészítő biztonsági intézkedéseket kínál a nehezen megkeresett pénzük és bizalmas adataik védelmére.

A kutatás szerint a felhasználók közel kétharmada (hatvan százaléka) aggódik azon cégek adatbiztonsági gyakorlata miatt, amelyeknek megadja személyes és pénzügyi adatait, ami hatszázalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az Ericsson tudja, hogyan válhatnak a mobilszolgáltatókból IoT szolgáltatók

csü febr 25 , 2016
Ahhoz, hogy a gyorsan fejlődő dolgok internete (IoT) területén vezető szerepet játszhassanak, a mobilszolgátatóknak az egyszerű internetkapcsolaton kívül jóval többet kell nyújtaniuk — áll az Ericsson közleményében. A társaság IoT Transformation elnevezésű szolgáltatása és moduláris IoT-megoldása lehetővé teszi a mobilszolgáltatóknak, hogy IoT-szolgáltatásokat nyújthassanak és új szolgáltatásokat hozhassanak létre. Az Ericsson […]