A felhasználók számára rendkívül fontos, hogy milyen szintű a kibercsalások elleni védelem amikor e-üzletet vagy online fizetési szolgáltatót választanak. A válaszadók 61 százaléka úgy nyilatkozott, hogy előnyben részesítené azokat a cégeket, amelyek további biztonsági intézkedéseket kínálnak a pénzügyi adatok védelmére. Ráadásul 71 százalékuk elvárja a bankoktól és az online fizetési szolgáltatóktól, hogy a számítógépét és mobilkészülékét is megvédjék a pénzügyi csalásoktól. Ugyanakkor sokan tudatában vannak, hogy saját biztonsági intézkedéseket is foganatosítanuk kell a fizetési szolgáltató védelmén túlmenően. Bár a felhasználók 22 százaléka áthárítja a pénzügyi tranzakciókkal kapcsolatos minden védelmi kötelezettséget a bankokra, 14 százalékuk pedig úgy gondolja, hogy egyedül ő felelős a saját védelméért, a többség, a megkérdezettek 59 százaléka véli úgy, hogy mind a felhasználóknak, mind a bankoknak felelősséget kellene vállalniuk a pénzügyi adatok megóvásáért. Továbbá a felhasználók hajlandók új eszközöket is elfogadni a pénzintézetektől, hogy elősegítsék az online csalások közös megakadályozását.