Még mindig csak alig több mint 300 ezer Magyar Telekom-ügyfél használja a 4G hang szolgáltatást

Idén év elején már több mint 300 ezer Magyar Telekom ügyfél használja okostelefonján a 4G hang szolgáltatást – közölte a Magyar Telekom. A 4G hang gyorsabb hívásfelépülést, HD hangminőséget és telefonálás közben is folyamatos, 4G sebességű mobilinternet kapcsolatot biztosít, adatforgalom felhasználása nélkül. A Magyar Telekom tavaly április 27-én indította el a hangszolgáltatást a teljes 4G hálózatán, majd a tömeges aktiválás múlt év augusztusában indult el. A szolgáltatás elérhetőségéről az érintett ügyfelek sms értesítést kapnak, illetve egyedileg az ügyfélszolgálati csatornákon is lehet kezdeményezni az aktiválást. A szolgáltatás igénybevételéhez arra alkalmas készülék szükséges.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kiemelt beruházássá minősítette a kormány a magyarországi mobilhálózat-fejlesztéseket

szo jan 6 , 2018
A napokban meghozott rendeletében nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította a magyarországi távközlési szolgáltatók nagy sebességű mobil hírközlési (4G, 4G+, 5G) hálózatfejlesztési beruházásait a kormány. A kormány célja, hogy minden eddiginél olcsóbb, gyorsabb, elérhetőbb és jobb minőségű legyen az internet Magyarországon. A Digitális jólét programban (djp) a fejlesztések kiindulópontja a […]
5G, internet