Május közepén Siófokra szegeződik majd a hazai média- és reklámszakma szeme: jön a huszadik Media Hungary konferencia. Az idei év fő témája, hogy a digitális forradalom által gerjesztett cunami hullámain miként kaphat új erőre a hazai médiapiac. A rendezvény azonban ezen kívül is számos szexi témát, trendi buzzword-öt jár körül. Szét lehet-e választani a szív és az ész indokait az üzleti döntéshozásban? Mivel teszi jobbá a világot a női gondolkodásmód? Honnan választ magának véleményvezéreket az Y és Z generáció? Ilyen és ehhez hasonló izgalmas kérdésekre is választ kaphatnak a konferencia résztvevői. (Már akinek ennyi marhaságtól nem megy el a kedve az egésztől. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2012. november 29.
Kormány-Microsoft paktum készül
-
2015. május 21.
Virtuális segítő kézzel támogat a ZyXEL
-
2019. május 29.
Román a legnagyobb magyar webáruház
-
2012. május 8.
Újít a PayPal
-
2016. január 28.
300 millió: Komló módosította a Magyar Telekommal kötött szerződését
-
2017. május 28.
Az Albacomp eCall eszközöket fejleszt