Media Hungary 2014: vajúdtak a hegyek

oldtvA Media Hungary 2014 lényege a tartalom volt — áll a szervezők közleményében. Volt korszakosnak gondolt bejelentés, például, hogy: TV2 és RTL összefoghat, és közösen készíthet műsort… ha igent mond az RTL Klub vezetése a felkérésére. (Nyugi, igent fognak mondani.)

A szakértők megállapították, hogy a nézők már rég nem passzív befogadói a műsoroknak, a tartalmakat ők maguk is generálják. (Csodálkozik ezen bárki? Csak öt percet kell tévét nézni, egy életre elég lesz!)

A szeakemberek szerint a Z generáció figyelme már máshogyan fókuszál, érzelmi reakcióik, ingerküszöbük módosult. (Nem generációs sajátosságok ezek. Csak körül kell nézni, mindenkinek csökken az ingerküszöbe.)

„Sok szeretettel várunk minden előadót és érdeklődőt szakmán innen és túl, 2015-ben is a jubileumi, 20. Media Hungary konferencián!” – mondta Csermely Ákos, az esemény főszervezője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nokia a kutatás-alapú társadalmat támogatja

pén máj 16 , 2014
A Nokia bővíti magyarországi kutatás-fejlesztési központját. A vállalat 150 szoftverfejlesztő mérnököt keres Magyarországon, amelyhez az állam 211 millió forint vissza nem térítendő támogatást biztosít. A megállapodást követően a cég magyarországi létszáma közel 1 400 főre emelkedik. A fenti kezdeményezés kiegészítéseként a Nokia egy innovatív internetes toborzási kampányt is útjára indít […]
áramkör

Friss, ropogós