Media Hungary 2014: vajúdtak a hegyek

oldtvA Media Hungary 2014 lényege a tartalom volt — áll a szervezők közleményében. Volt korszakosnak gondolt bejelentés, például, hogy: TV2 és RTL összefoghat, és közösen készíthet műsort… ha igent mond az RTL Klub vezetése a felkérésére. (Nyugi, igent fognak mondani.)

A szakértők megállapították, hogy a nézők már rég nem passzív befogadói a műsoroknak, a tartalmakat ők maguk is generálják. (Csodálkozik ezen bárki? Csak öt percet kell tévét nézni, egy életre elég lesz!)

A szeakemberek szerint a Z generáció figyelme már máshogyan fókuszál, érzelmi reakcióik, ingerküszöbük módosult. (Nem generációs sajátosságok ezek. Csak körül kell nézni, mindenkinek csökken az ingerküszöbe.)

„Sok szeretettel várunk minden előadót és érdeklődőt szakmán innen és túl, 2015-ben is a jubileumi, 20. Media Hungary konferencián!” – mondta Csermely Ákos, az esemény főszervezője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.